Múlt éjszaka mondtam a barátnőmnek, mennyire szeretem, de ő erre azt felelte.......

Egy barátnője kérdi Annácskától:

- Már másfél éve, hogy eljegyzett a Béla. Hát miért nem házasodtok már össze?

- Tudod, a Béla gyakran részeg, és olyankor nagyon utálom.

- És amikor józan?

- Olyankor meg nem akar elvenni.

 

Két részeg tanakodik a kocsmaajtóban.

- Te, Józsi, gyere vissza és igyááá már még egy felest!

Erre Józsi mind a két kezével elkezd a nadrágja zsebében kotorászni. A barátja már megunja az ácsorgást:

- Mit csinálsz, barátom?

- Megnézem, hogy szomjas vagyok-e még.

 

 

"Múlt éjszaka mondtam a barátnőmnek, mennyire szeretem, de ő erre azt felelte, hogy:

- Már megint részeg vagy!

Amikor kérdeztem, miből gondolja, ezt mondta:

- Mert én az apád vagyok, és ez nem a te szobád!"

 

 

Két részeg botorkál ki a kocsmából. Amikor már vagy 200 méterre elhagyták, megszólal az egyik:

- Te, haver..., nagy gond van! Elfelejtettem pisilni!

Mire a másik:

- Semmi baj! Majd én megtanítalak.

 

 

A 12 éves Pistikét a tanárnő cigizésesen kapja, és elkezdi dorgálni:

- Nem szégyelled magad, hogy ilyen fiatalon már cigizel?

- Ó már nővel is voltam.

- Kivel és mikor? - kérdezi a tanárnő szörnyülködve.

- Arra nem emlékszem, totál részeg voltam.

 

 

A részegség az, amikor három ember beül egy szobába, megisznak egy-egy üveg whiskyt, az egyikük kimegy, a másik kettő pedig megpróbálja kitalálni, hogy melyikük ment ki.

 

 

Egy részeg dülöngél hazafelé a körúton. A Rákóczi téren megszólítja egy néger örömlány:

- Helló szépfiú, nem akarsz hazakísérni?

- Mi... mi... mit csináljak én Afrikában?

 

 

A közlekedési rendőr leállítja az autóst, aki járművével félelmetesen kacsázik az út egyik oldalától a másikig.

- Nem szégyelli magát? Amilyen állapotban van, jobb lenne, ha a feleségét hagyná vezetni!

- Azt már nem! - kiált fel a gépkocsivezető. - Részeg vagyok, nem hülye!

 

 

Egy részeg támolyog ki egy bárból és sorra tapogatja az út szélén parkoló autók tetejét. A pincér megáll az ajtóban és odaszól neki:

- Maga meg mit csinál?

- A kocsimat keresem, de nem találom.

- És miért fogdossa az autók tetejét?

- Mert az enyémen volt kék lámpa is, meg sziréna.

 

 

Az öreg székely részegen a kocsmából hazafelé tart a szekéren, bóbiskolva. Meglátja a rendőr, s megállítja a fogatot.

- Bátyám, maga olyan részeg, hogy majd lefordul a kocsiról, szerencsétlen ló meg csak megy a feje után, még baleset lesz belőle!

Az öreg székely csak mordul rá egyet.

A rendőr intézkedés gyanánt a következőket mondja:

- Bátyám, látva a jelenleg állapotát, mit szólna ahhoz, ha most elvenném a lovát?

A székely meghúzza a vállát, és közli:

- Mit szólhatnék ? Rendőr vejem még úgysem volt!