Szex hármasban - ahogy a magyar sztárok csinálják

Szex hármasban - ahogy a magyar sztárok csinálják



A magyar sztárok a klasszikus felállás hívei


Judy Nero és Mészáros Dóri egyaránt ódzkodnak a többszereplős szextől, saját bevallásuk szerint magánéletükben soha nem csináltak ilyesmit és a jövőben sem akarnak sort keríteni rá. Kiszel Tünde ugyanígy gondolkodik: nem tudná magát elképzelni két férfival az ágyban. Benkő Dániel viszont szívesen kipróbálná a hármas felállást.

Édes hármas - a pasik többsége mindent odaadna, ha része lehetne benne, a nők pedig szemérmesen hallgatnak, ha a témáról van szó. Mi a helyzet a hazai celebekkel? Ők hogyan vélekednek a többszereplős szexről? Olyanokat kérdeztünk, akiknek vagy így, vagy úgy, de van közük a szexiparhoz. A válaszok azonban megleptek minket...

Judy Nero, az egykori erotikus modell például saját bevallása szerint még soha nem csinálta hármasban, és ezen a jövőben sem akar változtatni. "Távol állnak tőlem ezek a dolgok. Ha a párom ezt kérné tőlem, akkor a csukott ajtón keresztül rúgnám ki. Szerintem ha valaki szereti és tiszteli a másikat, akkor nem hív be egy harmadik felet. Egy szerelmes férfi nem bírja végignézni, ahogy a barátnőjét másvalaki is megkapja" - mondta el a TabuRádió műsorvezetője. Judy Nerot emlékeztettük, hogy lányokkal azért már volt ilyen helyzetben, a filmjei legalábbis erről tanúskodnak. "A film az más kategória, az munka volt" - magyarázta a modell.

Ugyanezen a véleményen van Mészáros Dóri playmate is. "Nincs problémám vele, a munka során elő is fordul a hármas felállás. A magánéletemben viszont nem csináltam még. Sőt, elég rosszul esne, ha ezt kívánná tőlem a pasim, és biztos, hogy elutasítanám" - avatott be a sztriptíztáncosnő.

A két szexipari munkáshoz hasonlóan Kiszel Tünde is elveti a többszereplős szexnek még a gondolatát is. "Romantikus, érzelmes alkat vagyok. El sem tudom képzelni, hogy egyszerre két férfival legyek intim helyzetben. A szerelem nekem másról szól" - avatott be a bugyikirálynő, aki elmesélte azt is: lett volna lehetősége édes hármasra, de ő visszautasította a férfiak ajánlatát.

Benkő Dániel ezzel szemben nem mondana nemet, ha a párja arra kérné: még egy nőt vegyenek be. Azonban ha plusz egy férfiról lenne szó, akkor nem biztos, hogy belemenne. "A hagyományos, egy nő-egy férfi felállás híve vagyok. Ugyanakkor semmi jónak nem vagyok az elrontója. Öt éve van stabil kapcsolatom, megtaláltam a megfelelő p*nát, de ha ő bedobná, hogy legyen még egy lány, akkor rábólintanék. Viszont ha egy fiút akarna, akkor nem biztos, hogy támogatnám az ötletet. Ehelyett elgondolkodnék, hogy miért is akar mást, miért nem én vagyok a harmadik is" - állítja a dzsungel királya.